18th January 2010

det förra inlägget bevisar exakt hur bra jag är på matte. sex blev sju i mina ögon.

och så var det dags för skola. produktiv dag, inget skolk och massa arbete. jag fixar till det som försvann när jag fuckade ur. värmde upp inför snöovädret med en shot och två cigaretter imorse. bra dag.

tittade på signs och blev rädd för aliens. diskuterade livsmedel med natta;
- min mamma gick faktiskt livsmedel i afrika?
- vad fick dom göra där, jaga vildsvin eller?
- nej hon fick faktiskt lära sig hur...
- ...man bäst grillar ett vildsvin?

jag kan det där med humor.

your glitter is all over my body, you sparkle your way into my soul.

Kommentarer
Postat av: dani

hahahahahah men nutti tar en shot innan skolan på en måndagsmorgon

2010-01-18 @ 21:39:27
Postat av: melody

sv: jag hade ont i halsen

2010-01-19 @ 08:38:02
URL: http://rockingsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0