15 januari 2010

nytt år, nya värderingar. typ. vi tar det från början;

x nyår i danmark
x fest hos sandra, drack lite väl mycket, slutade i en soffa med dubbelt sällskap, haha
x hann bara vara hemma fyra timmar innan första festen, så tog en paus på två dagar
x men vart igång igen under ännu en fest sandrey, den här gången med natalie, ch, agnes och deep talks på balkongen
x back to school
x fest hos johanney, efter två uthärdade skoldagar. de tre vännerna och melody. haha, dimmigt som attan men jag hittade människor till varje rökpaus ändå.

nu har jag varit sängliggandes i fyra dygn, what doesn't kill you... imorgon ska det sista halsontet botas med dooley's och vodkashottar. i'm on top of the world.

2010 än sålänge;
x weekend i london, om jag har tur
x utlandsresa med vännerna
x eventuellt jobb hos ef språkresor
x en liten flytt snart, i mars troligtvis
x emmaboda festivalen/öland roots
x danmark med moa för shopping
x artonårsfester für alle

jag har inte rökt på tre dagar. det är dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0