BECAUSE WE'RE SURVIVORS WE'RE MAKING IT WORK, EXPECTING THE BEST WHEN THEY HOPE FOR THE WORST

Okej, bad blogger yes I am. Indeed-ie.
Maj lixom, när fan var det ens? Värdelös månad. Nu är allt bättre! Riktigt tipptopp faktiskt. Ny hårfärg, ny umgängeskrets och jag har upptäckt redbull vodkas magiska effekt på både mig & omvärlden. Tre galna månader har förflutit, ska vi ta en snabb re-run?
x Två helt abso-fuckin-lutely galna dagar på Öland Roots
x En liten tripp till London med mami där en mindre månadslön shoppades upp
x Kvällar som har slutat med a) jag går hem utan underkläder b) dansa på scenen c) nakenbad på Långviken med fulla människor
x Flera mysiga fikastunder i solen (sometimes även duggregnet) på Fiestas takservering.
x Lägrat en ff-spelare
x Stadsfesten där en anonym vän provade min rosa dildo i badrummet och jag pissade i två handfat
x Degat i sängen framför skins alldeles för många lata sommardagar
Det enda jag orkar komma på för tillfället, med tanke på att jag om två timmar ska befinna mig på Vallen med min äldsta vän, Ullis. Yes she's back in Kalmar!!
Den här kvällen ska vi inte ens beskriva.. 3 is the magiiic number, eller hur Johanna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0