2009 - ett år i bilder


året började med att jag träffade mitt ex chris brown på hovet i sthlm.

februari/mars var inga vackra månader

sen återvände jag till hufudstaden för en weekend av shopping, tyresö och ullis

våren firades in med glädje på springbreak

spexfoto, jag var mimmi pigg och N var geisha

niornas avslutningsmiddag, med 70-tals tema

så välkomnade vi in sommaren med en klasskväll i dammparken.

jag var även på akvarium i köpenhamn

och spenderade ett par dagar i Lübeck med familjen för att fira mammas födelsedag.

det var en lugn midsommar

innan jag tog mitt pick & pack och drog till london med nathalia för sommarens bästa upplevelse.

jag var även på en väldigt blöt världspremiär av harry potter and the half-blood prince den 7:e juli

när jag kom hem hann jag med en mysig kväll på bryggan med becca

min pojkvän kom till Kalmar och jag såg honom på bio

så festade jag till det med johanna och myzigt, något som slutade med champagne på ett studentrum med 82:or och en barfotapromenad hem i gryningen till fåglarnas kvittrande melodi.

kort därefter var jag en hel dag på Öland med Johannabanana 

tog en tur till köpenhamn och träffade en viss dansk

myste med Becca på stan under stadsfesten

njöt utav att kunna gå klädd bara i linne och shorts

skaffade mig en vit iphone

hann även med dagar på sjön, timmar i sängen framför paradise hotel denmark (nick vann!) & heroes, biokvällar och ett svårt cheesecake-beroende. även en liten tur på stan med julia.

jag var brun och blond

fikade även med aningens mer brunbrända vänner.

så tog sommarlovet slut

och jag tog tag i det där med skola och började på stagnelius

där jag hamnade i den bästa klassen, sp09c

hade en helt sjuk och helt nykter kväll med två vänner.

åkte till eriksöre med alla internationella

sedan följde en inspark med emelie och amanda

på kvällen var det dags för vallen med delar av klassen

veckan efter var det dags för en minifest à mi casa

och även johanna höll i en egen

så bjöd moa in till en grym fest

det var klassfest i oktober

och även halloween med sköna personer

efter en otroligt kall köning var det dags för RUGBY 09!! DUBBELSEGER!

i december firade vi in julen med fest hos en stockholmare

och sen fyllde julia ea år

det var luciafest hos tommy och jag dejtade toaletten

och så blev det jullov där jag, j och m passade på att åka pulka mitt i natten.

some nights i swear, there was magic in the air..

2009 var ett bra år för mig. jag fick lite skinn på näsan, såg sommare med göran på bio, lärde känna amanda på rix fm, började läsa italienska, skaffade nya tabletter, var förälskad men aldrig kär, började gymma på malkars, stod längst fram & sjöng med till desperado, överlevde ett fn-rollspel som nordkorea, strulade med en upptagen kille, blev anklagad för mobbning, träffade nya vänner, fick mvg på ett naturkunskapsprov, skickade julkort till erlandsson, spydde för första gången av en fylla, blev beroende av att röka och förvandlades till nördglasögon-typen. harry hängde med i svängen och även mitt humör, det har varit bråk. jag blir sedd som en bitch ibland, men hey, jag har jävligt kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0